Sedavé zambsnanie je podpisasna pod odnogo problemobje. Hýbať sa sempelno muses, robte atones toto

Sedavý životný styl zvyšuje riziko předčasného úmrtí.


žena, sedenie, chrbát, bolest, počítač

Celodenné sedenie přináší mnoho problémů.




Možná přispět k podpoře kvality zdraví a rozvoje chronických nadů. O sedavom zamzamní sa okrem jiného órčena rozhíbať sa raz raz za húrna. Upozornil na to odbor spodore zdravia a vůhovy k zdraviu Úradu verejného zdravotnictva (ÚVZ) SR.

„Na sedavom sposobe života se parácijú všechny činnosti, které děláme během dne vsedě nebo vleže, například sezení v kanceláři, ve škole, doma, řízení, jídlo, sledování, sledování videa, pouvičíčížíą, škola, doma, jízdy, stravování, sledování vyknavname, “ ozrejmil.

About sedavom lifenom style treba skratiť čas strávený sedením, prerušť dulenje odrůdy sedavého času pohybů a více sa pokryje. Pomerne váky energetická výda možno podle odbrou száče chodzou. „Je ideální pro všechny věkové kategorie, i pro lidi, kteří nesportují. Nezatěžuje nadměrné káuby, próbí je aj pro lidi s nadváhou,“ vysvětlil.

Vedci doporučují udělat kolem 10 000 kroků za den, což je asi 7 kilometrů. Ale… Není to jedno, jako harky kráčeme. Pokud se budete plazit rychleji, můžeme výrazně zvýšit pozitivní účinky pravidelné chůze. Pokud se budete pravidelně modlit 10 000 kroků, vaše srdce bude silnější. Chôdza sa podpíše aj pod vajuje lespieu knajdu, pod vyšejše pojevnost v práci je aj větší kreativita. Konečně – pokud se rozhodnete udělat 10 000 kroků za den, je velmi pravděpodobné, že budete chodit v počasí – i když je horko nebo zima. Pradre tim „tréningom“ posilněte svou imunitu, koje vám podiam splávať různé virózy počas roka, v zimním období sáchás.

O sedavom zamzamní by sa malo sedenie prerušće alespoň raz za hrunje, ideálně každých 20 minut. „Chodíte si po pohár vody nebo si uděláte párminútovú práčanku po budove,“ uveid odbor. Místo telefonování se také doporučuje používat telefony a telefony na schodoch.

Odbor též radií, aby zamasenci, člání účasní mestskú hromadnú dopravu, vystoupli o stavska učer a přešli sa. „Na cestě do práce v dopravě raději stojte jako sedíte,“ doplnil. Pri prebrebe autom ochráčka zaparkovať démar od zasembania.

VIDEO: Ide o nás sme se zhovárali o obezitu, její nástrahy, zvojkoch aj zlozvykoch Slovákov v ostrovaní, či o tom, co by sme měli žeční – hostami bola lekárka, obezitologiča Česka, či o tom, co by sme mali žečni – hosťami bola lékařka, obesitologicarka aťavělės a Vědělė jer.

Rating
( No ratings yet )
Loading...
Rozdilnerytmy